Az egyik amerikai hajógyártó szerint míg nem is olyan régen luxusberuházásnak számított egy saját jacht, addig ma már egyszerűen létszükséglet. A csavaros magyarázatot rögtön megosztjuk!
A túlélés eszközévé vált a saját jacht – állítja a Hargrave Custom Yachts nevű gyártó a Yachts International magazinban elhelyezett hirdetésben, és miközben persze lehet azon tépelődni, hogy a Gazdagisztán miért is foglalkozik nagyotmondó hirdetésekkel (azért, mert ez is kortünet...), érdemes egy pillantást vetni az érvelésre is.
A reklámanyag szerint a jacht egyszerűen kötelező tartozéka a sikeres (ebben az esetben értsd: gazdag) embereknek, különösen ezekben a nehéz időkben, amikor az Obama-adminisztráció mindenféle csúnya dolgokat művel a jómódú réteggel (lásd még megadóztatja őket).
„Néhány évvel ezelőtt egy jacht megvásárlása izgalmas és jó móka volt, egyúttal egy élet megkoronázását jelentette Önöknek, akik meghozták az áldozatot és megfizették az árát annak, hogy szakmájuk csúcsára jussanak. Ma megváltoztak a dolgok, és a sikeres emberek a Fehér Háztól lefelé minden politikus célpontjaivá váltak, amit a jobboldal elnéz, a baloldal pedig démonizál. Néha már az az ember érzése, hogy amikor éppen nem arról vitatkoznak, hogy miként vegyék el a személyes javainkat, akkor éppen olyan törvényen dolgoznak, ami tönkreteszi az üzletet” - írja nyílt levelében Michael Joyce vezérigazgató.
A hajógyártó szerint a gazdagok elfogadásra és egy nyugodt helyre vágynak, ahová a „mai világ őrülete” elől menekülhetnek. Amihez nincs is jobb hely egy saját jachtnál.
Hát valahogy így...
Csatlakozzon hozzánk a Facebook-on, szülőnk, a Kívül tágasabb oldalán! Rengeteg jó sztorival, linkekkel, érdekességekkel és játékkal várjuk!
Ha tetszett a poszt, olvassa el ezeket is:
Nézze meg az aranyozott vadállatot!
Álomkastély nélkül marad a Porsche
Utolsó kommentek